IP komunikační systém Mitel MiVoice 400 od největšího světového výrobce systému pro Unified Communications společnosti Mitel vám umožní zvolit si libovolnou kombinaci analogových, digitálních, mobilních a IP poboček, nebo i přechod na čisté IP řešení založené na protokolu SIP. Mitel MiVoice 400 zahrnuje kromě TDM a IP telefonie také další služby jako e-mail, chat, video hovory a informace o přítomnosti.
Mitel MiVoice 470 v jediném zařízení integruje telefonní server, Media Gateways a zabudovaný aplikační server. Aastra 470 tak mimo jiné umožňuje integraci komunikačních služeb, jako je volání, e-mail, chat, video, podpora spolupráce, informace o přítomnosti a CTI (Computer Telephony Integration). Díky předinstalovanému aplikačnímu serveru Windows Server 2008 řešení významně zjednodušuje konfiguraci jednotlivých služeb.
Řada řady Mitel MiVoice 400 má k dispozici plnou škálu funkcí mobility. Lze k ní připojit DECT telefony jak na bázi TDM, tak na bázi SIP. Pro podporu zaměstnanců pracujících často mimo společnost nabízí Aastra 400 profesionální řešení postavené na konvergenci fixních a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence – FMC). Prostřednictvím mobilního klienta Aastra je možné integrovat mobilní telefon do podnikového komunikačního systému a díky tomu získává všechny obvyklé systémové funkce. Řešení řady Aastra 400 poskytuje rozhraní k otevřenému standardnímu protokolu KNX, díky kterému jej lze integrovat do automatizovaného systému budov. Bez ohledu na to, zda se jedná o regulaci klimatu, tlumení osvětlení, otevírání dveří či ovládání žaluzií, všechny systémy budovy lze pohodlně obsluhovat ze stolního telefonu, telefonu DECT nebo dokonce z mobilního telefonu.
Koncové terminály, rozhraní a protokoly:
Hlavní výhody systému:
- IP komunikační systém pro 4 až 400 uživatelů
- libovolná kombinace analogových, digitálním, bezdrátových, mobilních a IP (SIP/H.323) poboček v jednom systému
- tři různé druhy a velikosti kabinetu pro 19“ rozvaděče nebo nástěnnou montáž
- modulární architektura pro další růst systému
- různá řešení, která lze kdykoliv přidat podle potřeby.
- síťové schopnosti pro zapojení vzdálených lokalit do jednotné komunikační sítě přes IP nebo ISDN QSIG
- jednoduchá rekonfigurace přes Webové rozhraní
- mobilní funkce jako jsou bezdrátové systémz DECT a IP DECT, funkce pro pracovníky doma a v pohybu
- systém jednotných hlasových vzkazů, nahrávání hovorů a fax server (Unified Messaging)
- automatická spojovatelka a IVR
- integrovaný MS Windovs 2008 Server pro veškeré aplikace
- SIP pobočky (standardní SIP protokol pro spoluprácí s koncovými produkty třetích stran)
- SIP trunk
- videohovory
- chat a IM
- presence
- WiFi pobočky SIP
- IP softphone Aastra 2380ip
- spojovatelské pracoviště 1560/1560IP
- integrace s MS Outlook
- rozhraní TAPI a CSTA
- Mobile Extension – pobočková linka do mobilního telefony
- Mitel Mobile Client AMC+
- řešení speciální určené pro hotely, konferenční centra a nemocnice
- Call centrum