IP komunikační systém BusinessPhone verze 9.1 od největšího Evropského výrobce systému pro Unified Communications společnosti Aastra založený na IP technologii vám umožní zvolit si libovolnou kombinaci analogových, digitálních, mobilních a IP poboček, nebo i přechod na čisté IP řešení založené na protokolu SIP a H.323. V každém případě BusinessPhone zaručuje špičkovou stabilitu a kvalitu zvuku a přitom můžete využívat veškerou funkčnost komunikačního systému. Přechodem na IP technologii, společně s integrací hlasových a datových sítí, získáte celou řadu výhod. Můžete vytvořit systém hlasové a video komunikace a snížit účty za telefon například využitím IP networking pro připojení k dislokovaným pracovištím prostřednictvím firemní sítě. Navíc, díky zjednodušené údržbě a schopnosti rychle implementovat změny, po máhá jediná konvergovaná síť dlouhodobě snižovat celkové náklady na váš komunikační systém. BusinessPhone Vám umožňuje krok po kroku integrovat IP technologie do již existujících komunikačních řešení, s minimalizováním počátečních investic.
Hlavní výhody systému:
- IP komunikační systém pro 8 až 500 uživatelů
- libovolná kombinace analogových, digitálním, bezdrátových, mobilních a IP (SIP/H.323) poboček v jednom systému
- čtyři různé druhy a velikosti kabinetu pro 19“ rozvaděče nebo nástěnnou montáž
- modulární architektura pro další růst systému
- různá řešení, která lze kdykoliv přidat podle potřeby.
- síťové schopnosti pro zapojení vzdálených lokalit do jednotné komunikační sítě přes IP nebo ISDN QSIG
- jednoduchá rekonfigurace přes Webové rozhraní.
- mobilní funkce jako jsou bezdrátový systém DECT a IP DECT
- aplikace pro integraci mobilních telefonu Aastra Mobile Client AMC+
- systém jednotných hlasových vzkazů, nahrávání hovorů a fax server (Unified Messaging)
- automatická spojovatelka a IVR
- integrovaný aplikační server MS Windovs 2008 Server
- SIP a H.323 IP pobočky (standardní SIP protokol pro spoluprácí s koncovými produkty třetích stran)
- SIP trunk a H.323 trunk
- WiFi pobočky SIP a H.323
- IP softphone a CT klient Aastra BackStage Platinum
- SIP softphone Aastra BluStar
- IP DECT
- externí telefonní seznamy – LDAP, SQL, Web, EXCEL, ACCES, tad.
- integrace s MS Outlook
- rozhraní TAPI a CSTA
- Mobile Extension – pobočková linka do mobilního telefony
- řešení speciální určené pro hotely, konferenční centra a nemocnice
- call centrum pro 40 agentů pro zákaznický servis nebo obchodní kancelář
- 99.999% doba provozuschopnosti