Dispečerský komunikační systém DDU

Dispečerský komunikační systém DDU

Dispečerský komunikační systém Digital Dispatch Utility (DDU) je spolehlivým pomocníkem pro dispečery, pro pracovníky krizových a finančních center, pro které je důležitá rychlost komunikace a rozhodovaní. Nachází uplatnění v průmyslových podnikách a energetice, záchranných týmech a nemocnicích, v bezpečnostních službách, veřejné hromadné dopravě a v dalších oblastech.

Zpřehledňuje a ulehčuje komunikaci, dokáže rychle informovat velké množství osob a výrazně snižuje stres v krizových situacích. Přehledně a graficky zobrazené informace na monitoru napovídají, co je důležité a jak je třeba reagovat na vzniklou situaci. DDU je tak ideálním dispečerským nástrojem pro odbavování velkého náporu požadavků na hovory, přehledné iniciovaní hovorů , a sestavovaní mnohočlenných konferenčních hovorů.

Digital Dispatch Utility je řešení založený na serverové aplikaci, která spolu s hlasovým serverem a komunikačním systémem (Ericsson-Aastra MX -ONE, MD-110 a BusinessPhone) tvoří jádro systému, které je dále doplňované o další komunikační rozhraní a nadstavby. Samotná DDU aplikace běží na serveru a klientských stanicích. S komunikačním systémem a nebo hlasovým serverem je propojená přes CTI (Computer Telephony Integration) rozhraní standardu MS TAPI . Pracoviště dispečera vychází z PC, dotykového monitoru, reproduktoru, mikrofónu a digitálního telefonu. Systém DDU v sobě slučuje služby dorozumívání, konference a nebo monitoring. DDU klient obsahuje veškeré základní telefonní funkce. Výměna informací mezi klienty se realizuje výhradně přes DDU server v reálném čase, což zabezpečuje vysokou spolehlivost a bezpečnost komunikace.

Hlavní výhody systému:

  • Efektivní řízení především hlasové komunikace
  • Přehledné zobrazení ovládacích prvků na dotykovém monitoru
  • Vizuální kontrola nad probíhající i požadovanou komunikací
  • Přehledné odbavení velkého množství hovorů na jednom i více pracovištích
  • Snadné vytvoření jednoho nebo celého sledu hovorů
  • Automatické sestavení i mnohačlenných konferencí
  • Vyhlášení oznámení předdefinovaným skupinám a účastníkům
  • Nahrávání hovorů s rozlišením archivační priority
  • Možnost definovat pravidla pro příjem i iniciaci hovorů
  • Intuitivní ovládání i složitých telefonních funkcí a operací

Rozhraní pro připojení externích zařízení:

  • Napojení na systém vysílaček
  • Nahrávání hovorů
  • Sledování nebo ovládání externích zařízení a systémů
  • Externí mikrofon s dynamickou a nastavitelnou citlivostí
  • Rozhlasové systémy