IP dispečerský systém KONOS

IP dispečerský systém KONOS

Dispečerská konzole KONOS-DOT je centrálním prvkem produktů řady KONOS. Je určena pro komplexní řídící úkoly, plánování, rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Konzole KONOS-DOT může být nasazena jako samostatný terminál v jednoduchých řešeních, tak i jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení využívajících snadné integrovatelnosti produktů řady KONOS. Grafické uživatelské rozhraní je ovládáno pomocí dotykové obrazovky a dalších řídicích nástrojů pro zjednodušení a urychlení přístupu k potřebným funkcím.

Díky své flexibilní modulární architektuře umožňuje dispečerská konzole KONOS-DOT provádět nezbytnou sadu funkcí pro optimalizaci grafického uživatelského rozhraní a přizpůsobit ji firemním, průmyslovým nebo národním normám. Komunikace dispečerské konzole se síťovými prvky a dalšími produkty řady KONOS probíhá pomocí přepojování paketů sítě Ethernet/IP, což umožňuje sloučit síť hlasových a datových služeb a tím poskytnout vysoce kvalitní přenos hlasu i informací. Základní funkčnost konzole jako flexibilního dispečerského terminálu je možno rozšířit moduly pro podporu rádiových sítí, speciálních kabelových sítí a externích datových zdrojů.

Díky integraci konzole KONOS-DOT s komunikačním systémem Astra MX-ONE TS umožněno používání všech dostupných typů telefonních sítí a napojení, řízení účastnických přípojek a hovorů. KONOS-DOT umožňuje současně pracovat s několika skupinami radio-uživatelů různých norem (analogové sítě, Motorola MOTOTRBO, TETRA), pomocí KONOS-RGW. HW základem konzole je all-in-one průmyslové PC se 17“ dotykovou obrazovkou. Na základě požadavků může být dispečerská konzole vybavena mikrotelefonem, externím mikrofonem i headsetem.

Více o produktu

Charakteristika:

  • Řazení příchozích volání do lokálních nebo sdílených front s automatickým nebo manuálním způsobem odbavování.
  • Vytváření dvou řízených ad-hoc konferencí až do 120 účastníků (na běžném kancelářském PC 32 účastníků).
  • Aktivace a administrace konferenčních místností.
  • Přídavné telefonní služby systémových terminálů (odchozí volání pomocí rychlých voleb, telefonního seznamu.
  • Alfanumerické klávesnice, přidržení, přesměrování, propojování, příposlech a parkování hovorů).
  • Zaznamenávání událostí provozu, snadné čtení a vyhodnocování.
  • Přístup k informacím adresářových služeb (protokol LDAP).
  • Konfigurace terminálu přes webové rozhraní a FTP.
  • Konfigurace terminálu s použitím adresářových služeb (Active Directory).
  • Zabezpečení řízení a administrace systémem „Bezpečné domény systému MS Windows“.
  • Možnost jazykové lokalizace.
  • Záznam hovorů přímo na terminál nebo na externí zařízení.
  • Službový server (centrální správa seznamů, nastavení času, dlouhodobý záznam hovorů z jednotlivých terminálů).
  • Připojení náhlavní soupravy.
  • Výstup z kamerového systému, volba počtu zobrazovaných kamer, zoom obrazu.
  • Adresářové služby, propojení s informačním systémem, propojení s CRM.
  • Integrace výstupů ze zabezpečovacích a technologických zařízení.