Collaboration portal – modul informační centrum
Modul Informační centrum nachází uplatnění všude tam, kde je nutné pravidelně sdělovat stále stejná data volajícím. Jsou to zejména informace o cestě k vaší firmě, o servisním spojení, informace o Vámi poskytovaných produktech a službách apod. Informační centrum je vhodné použít také v kombinaci s již funkčními systémy zákazníka pro automatické poskytování informací z databází volajícím klientům.
Příklad struktury Informačního stromu společnosti:
- příchozí hovor – obecné informace o firmě
- informace o produktech či službách
- informace o pobočkách firmy
- informace o servisní podpoře
- informace o stavu objednávky
- informace o aktuální ceně zboží, množství zboží na skladě
- informace o uskutečněných platbách apod.
- faxy na vyžádání – ceník produktů a služeb, záruční podmínky, informační mapa cesty k sídlu firmy
Hlavní výhody:
- informace volajícím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 12 měsíců v roce – každý Váš klient získá kdykoliv potřebné informace.
- libovolné množství a struktura poskytovaných informací – informační strom můžete neomezeně rozvíjet o další informace.
- vlastní definování podoby Informačního centra – sami si můžete zadat, co a kdy bude informační centrum dělat – žádné programování! SW na míru!
- vlastní libovolné modifikování podoby Informačního centra – sami si můžete kdykoliv změnit, co a kdy bude aplikace přehrávat.
- jednoduché nahrávání a aktualizace hlášek pro IC
- hlášky pro Informační centrum Vám mohou nahrát ve studiu profesionální mluvčí
- poskytování různých informací pro různé dny (So, Ne, státní svátky) nebo pro různé části dne (mimopracovní doba) – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na čase
- poskytování různých informací podle čísla, z kterého byl hovor přesměrován nebo podle typu příchozího hovoru – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na čísle a typu hovoru
- poskytování různých informací podle čísla volajícího – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na tom, kdo Vám volá (nutnost ISDN)
- možnost spojení s operátorkou – volající má možnost mluvit s lidskou spojovatelkou
- možnost zanechání vzkazu – volající Vám mohou sdělit důležité informace kdykoliv (v kombinaci s hlasovou poštou)
- možnost přepojení v kombinaci s Automatickou spojovatelkou
- možnost ovládání hlasové stromu Informačního centra vyslovením informace, o kterou mám zájem apod.